Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit bez udání důvodu.
Buďme k sobě ale upřímní - zboží, které vracíte, musí bý nenošené, neponičené a s visačkou. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo zboží odmítnout.
Jednoduše vyplňte tento vratkový formulář nebo formulář zaslaný s daňovým dokladem, který vám přišel spolu se zbožím, a nepoužité zboží v původním stavu se všemi visačkami nám pošlete zpět na adresu:
nebo jej můžete nechat v naší prodejně a asistentky nám zboží pošlou za Vás, opět bude ovšem potřeba, aby jste vyplnili vratkový formulář a přiložili jej ke zboží.
Částku vám vrátíme nejpozději do 14 pracovních dní ode dne, kdy vám přijde e-mail o přijetí zboží. Ponechte si podací lístek do té doby, než vám od nás přijde potvrzení, že jsme nepoškozený balíček přijali.
Pokud by se zbožím bylo cokoli v nepořádku, dejte nám o tom co nejdříve vědět (telefonicky na +420 571 616 356 nebo e-mailem eshop@wlinie.cz. Poté zašlete zboží doporučeně na adresu nebo ho přineste osobně na kterékoli studio a naše asistentky Vám pohomou s reklamací.
vyplňte tento reklamační formulář a přiložte k danému zboží
reklamaci uplatňujete v záruční době a bez zbytečného odkladu, tj. v co nejkratším termínu poté, co se vada objevila
společně se zbožím zašlete doklad osvědčující zakoupení zboží, samotné zboží musí být v kompletním stavu, vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady
označte reklamovanou vadu zboží
reklamaci uplatněte zasláním zboží doporučeně společně s příslušnými doklady na uvedenou adresu:
Jakmile se nám zboží vrátí, dáme vám ihned vědět a zašleme elektronicky doklad o přijetí reklamace
Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.
Nezapomeňte, prosím, že záruční doba a životnost textilních výrobků jsou různé pojmy. Životnost je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním užívání může být životnost textilních výrobků kratší než záruční doba.
V případě uznané reklamace vracíme poštovné 75 Kč.
Jestli máte jakékoliv nejasnosti, neváhejte se na nás obrátit:
Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č.40/1964 Sb, Občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Vztahuje se na zboží u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího. Právo na uplatnění reklamace má Kupující pouze na adrese provozovny, kde bylo zboží zakoupeno.
Reklamaci je možné uplatnit kdykoliv během stanovené provozní doby. Reklamace se uplatňuje na základě předložení kompletního reklamovaného zboží, včetně dokladu o jeho koupi. Reklamaci je nutno uplatnit v záruční době. Záruční doba začíná dnem převzetí zboží. Datem převzetí zboží je datum uvedené na dokladu o jeho koupi. Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-Ii uplatněna v záruční době. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé použitím nebo opotřebením zboží. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá Prodávající za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.
O reklamaci zboží musí být vždy sepsán reklamační protokol, přičemž jeden stejnopis obdrží reklamující.
Záruční podmínky
Na prodávané zboží se poskytuje záruka v délce 24 měsíců.
- mechanickým poškozením,
- běžným užíváním zboží,
- neodbornou manipulací při údržbě zboží
V případě nesouhlasu reklamujícího s vyřízením reklamace se veškeré sporné otázky budou řešit nejprve jednáním s určeným pracovníkem na adrese provozovny nebo na adrese sídla společnosti.
Tento reklamační řád je platný a účinný dnem 1.1.2020